maanantaina, elokuuta 21, 2006

Kirjaimista M.

Pohdintoja Ämmästä. Kirjainkiitos Susannalle.

Eli kommentoi tähän loppuun ja minä annan sinulle kirjaimen. Sitten kirjoitat blogiisi 10 sanaa jotka alkavat kyseisellä kirjaimella, lisää myös selostus mitä kyseinen sana sinulle merkkaa ja miksi.


Muru - Mieskin kävis, Puoliskoni. Otustus, jolta olen oppinut paljon ja joka on seinä selän takana. Ja toisinpäin :). Rakastan.

MJuniori
- Pakko laittaa näin koska Juniorin nimi alkaa ämmällä ;) Otustus jonka puolesta jellonaemon vaistot on löytyny varsin tehokkaasti ja jolle haluan antaa hyvän ja turvallisen elon. Rakastan.

Me - Järkyttävän hykerryttävän ihana asia.. Ei ole minä ja sinä vaan me. Voimaa.

Muutos
- Ennakolta pelottaa usein, mutta muutos on parempi kuin jämähtäminen. Vierivät kivet eivät sammaloidu jne. Joten kun pelottaa, niin silmät kiinni ja hyppy.

Mukautuvaisuus
- Moni hetki tulee onnellisemmaksi ja paremmaksi kun vähän joustaa ja muistaa mikä on tärkeintä.

Matkustelu
- "Kun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen..."

Metsä - Tarvii aina välillä latautua ja rauhottua. Lenkkipolkukin on parhaimmillaan metsässä. Perusasia, joka pitää olla lähellä.

Mielikuvitus - Ilman ei voi olla eikä elää. Harmaakin päivä saa väriä kun vähän mielikuvittelee satusia, keijuja, peikkoja ja sellasia.

Mausteet
- niin ruuassa kuin muussakin elossa tärkeitä. Tulinen on parempi :)

Miksi?
- Hä.. mäkö muka kyselisin..

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Olen jahdannut tätä meemiä jo jonkin aikaa. Anna minulle joku kiva kirjain!

tikru kirjoitti...

Kvilla: P niin kuin Pekka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...