perjantaina, elokuuta 11, 2006

Rautakauppa

Kävin ostelee tänään kaikkea kivaa. Rautakaupan myyjäpoikaa huvitti kovasti mun arpominen..

- Mä ottasin vielä kaks rautasahaa ja teriä ja sit kuulapäävasara, neljä puukkoa..Miltä se lasku nyt näyttää?
- 360 ja risat
- Täh.. vasta, no sit mä otan noita teriä sekä puu, että metalli, osaatko sä kertoa et..(tavaroiden keräily jatku seuraavat kymmenen minsaa)
- 445,70
- Puuh.. En mä enää keksi mitä haluaisin, tai keksisin (Tässä vaiheessa poju punastu ja lupas pakata kaiken ja roudata autolle)

Edit: Enkämäeestarkottanusitäniinkukattelinvoimapihtejäjasellasia

Nää kaunokaiset pääs viikonlopuks keittiönpöydälle hiplailtavaks.

Oli siis viisisataa, jotka piti saada käytettyä, koska ne oli meille armosta annettu koulun teknisen työvälineisiin. Entiset kun on toissa vuosisadalta. Nyt on takakontti täynnä vempaimia ja eteisessä oottaa toinen kasa. Masentavaa, että mä en saanu kulutettua viittäsataa kaupassa...

Oon mä vähän neulonuki, mut jostain syystä sei nyt oikein suju. Sukka on kiilakavennuksissa ja huivia on sen verran et ei tunnu edistyvän yhtään. Vielä vapaa viikonloppu kesää jäljellä ja sit taas alkais rutistus. Rentous ei tosin oo kadonnu kropasta mihkää.

Edit: Tälle ois tehtävä jotain. Mä en vaan tuu toimeen sellasen kankaisen rullailtavan puikkosäilytyksen kanssa, koska sei koskaan ois kiinni vaan aina levällään pitkin ja poikin. Pitäskö investoida isompaan pakkiin tjv.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jep, ehlottomasti isompi pakki, ja jos se näyttää tyhjältä niin puikkoja lisää.

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
tikru kirjoitti...

Anonymous, valitettavasti poistin kommenttisi, koska olen tehnyt periaatepäätöksen poistaa kaikki nimettömät kommentit blogistani, tässä tapauksessa kommentin olisi voinut jättääkin, mutta..

Vastaan kysymykseesi :)
Ohjetta ei ole huiviin, mutta olen käyttänyt viimeisimmän ullan haruhoiden ohjeen pitsineulekuviota.

Arteeni kirjoitti...

Miten olisi kankainen seinätaskulokerikko, jota ei todellakaan rullailtaisi aina pois vaan se saisi roikkua työhuoneen seinällä? Sellaista olen ideoinut itse, mutten ole vielä toteuttanut kun ei oo sitä työhuonetta...

Roora kirjoitti...

Minä tein joskus keväällä sellaisen rullailtavan kotelon. Mulla meni siihen rullaukseen hermot ja iskin sen aukinaisena nastoilla kiinni seinään. On pysynyt hyvin, ja on paljon käytännöllisempi kuin rullailtava versio. ja sen saa aika kivuttomasti mukaan jos on lähdössä reissuun. :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä törmäsin tähän blogiin vasta eilen, enkä sit tiedä, minkä takia en laittanut nimeä mukaan.

tikru kirjoitti...

Johanna; kuten sanoin, pahoillani poistosta, mut tein joskus tuossa aiemmin periaatepäätöksen noista anonyymeistä kommenteista ja niiden poistoista, joten siks..

Toivottavasti vierailet uudemmankin kerran.

Anonyymi kirjoitti...

Joo ei se mitään, ymmärrän kyllä. Kävin katsomassa huivin ohjetta siellä Ullalla, mut olen tosiaan sen verran aloittelija, etten välttämättä osaa :(

tikru kirjoitti...

No eiku testaamaan.. Itseasiassa pitsineuleet näyttää paljon pahemmille kuin tekeminen onkaan. Pääasiassa se on kavennuksia ja langankiertoja tietyissä kohdissa. Ei sen vaikeempaa.

Anonyymi kirjoitti...

Very cool design! Useful information. Go on! online area rugs contemporary area rugs online Faucets microns gold Slip not area rug pads Test blood pressure bass fishing trip Camping cooking charcoal temperature http://www.discount-area-rugs-6.info/compass-rose-area-rug.html Best digital cameras 2003 http://www.footballbetting2.info/Lottery2.html Bedroom interior design portfolio River cat fishing

Anonyymi kirjoitti...

Excellent, love it! » » »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...