torstaina, helmikuuta 01, 2007

Laput silmillä

Mä oon niin jumiuppoutunut tuohon Biasiin, että tuntuu kaikki muut jutut jääneen paitsioon.

Ullan K-18 on ilmestynyt ja siellä oli aika herkkupaloja, tosin mietin noitten neulottujen stringien toimivuutta, kun etenkin persausta palelee näillä pakkasilla.. Mites ois pakaranlämmittimet? Nää tukehduttais Puoliskon nauruun.. ja omassakin pokassa olis pitelemistä..mutta kuka käskee olla niin vakavastiotettava. Tohon muuten kävis hyvin pörröinen tupsuhäntä..

Knittynkin yllärit on julkistettu ja täytyy myöntää, etten es tiä mitkä ne oli. Huomasin vaan, et jotain on tapahtunut. (olihan siellä ylläreitä?)

Tili tuli ja melkein meni, mutta tekis mieli tilata lankaa, josta vois sit biasin jälkeen alkaa taikoa palmikkopaitaa. Mallihan vois olla se eilen tilattu Urban Aran tai vaikkapa tää Phildarin paita. Tai jotain muuta. Mutta muhkeita palmikoita ja takkiversiona.

Nii, ja Project Spectrumkin lävähti käyntiin. Eikä mulla oo aivastustakaan, tosin Biasissa on sinistä ja valkoista, palmikkopaidassa tulis ehkä olemaan harmaata, harmaat lapaset on puikoilla. Eeh. Mä en nyt oo ollenkaa ennättäny ajattelemaan. Joku vei mun aivot ja hereilläoloajan.

EDIT: Tilasin lankaa.

PS. En ole lankahamsterit-kussa mukana..jostain kumman syystä.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...