Oon tilannu Wollkontorilta Saksasta pari kertaa lankoja. Molemmilla kerroilla on toimitus venyny ja paukkunu. Aikaa on kulunu 1-1,5 kk ja ennen joulua avauduin jo omistajalle useampaan kertaan aiheesta ja uhkasin jatkotoimilla. Köh.. Omistaja oli käynyt pyöräyttämässä muksun, joten tästä syystä vähän langat viipy. Ihan vähän nolotti, mutenmävoinutietää..
Tilasin nyt sit Llama-lankasta ison satsin ja sain viikonloppuna sähköpostia (aiemmilla kerroilla on tilaus näkyny vaan nettikaupassa - ei mitään maileja)
"thanks for your order!
Your yarn is packed and will be send out on monday.
Wish you a nice weekend"
Mun avautumiset on ilmeisesti huomattu ja niillä on varmaan joku punainen hälytysnappi tähän suuntaan tulevien tilausten varalta. Hankala asiakas? Noup. Vaativa, mutta harvemmin hankala.
PS. Bias on kohta kainaloissa. Jännittää taas.
3 kommenttia:
Hyvä kun alkoi pelittämään tilaus. Kyllä asiakas saa olla nykypäivänä vaativa eikä alistua kaikenlaiseeen pompotukseen T.Nimim. erittäin vaativa ja hankala asiakas.
Biasin valmistumista odotan kuin kuuta nousevaa :-). Tsemppiä sen kanssa!
Minä olen ajatellut yrittää poiketa parin viikon päästä livenä kyseisessä kaupassa, kun suuntaan työmatkalle Berliiniin. Netissä tietenkin olen jo käynyt kuolaamassa. ;)
Kyllä ainakin netissä asioidessa pitää olla tarkkana ja tiukkana. Itse olen myös vaativa asiakas (tosin yritän olla myös kohtelias, sillä olen itsekin ollut asiakaspalvelu-alalla töissä), ja annan palautetta niin hyvästä kuin huonostakin palvelusta.
Selvästi sinun tapauksessasi siitä on ollut apua! :)
Lähetä kommentti