torstaina, maaliskuuta 08, 2007

Ei-vielä-lentävä-sika

Päivän aloitti aamuposti, joka toi kasan paperiaskartelua talouteen. Possuja siellä ja täällä tällä hetkellä. Mainittakoon tässä vaiheessa, etten oo mitenkää viehtyny askarteluun sinänsä, oon liian ronski ja suurpiirteinen saadakseni kaunista jälkeä aikaan repeilevillä papereilla ja liimalla, joten tää on hermorataharjoitusta parhaimmillaan.

Paketin ohjeistus on varsin pätevä, varmasti riittävä niille, jotka ovat moisia tehneet, mutta mä oon tarvinnu omassa possussani jo kirurgiveistä irrottamaan liimauksia jne. Hätäinenkö sen liiman kanssa kenties? Mutta vaikka pelkäis enkkua, niin silti suosittelen, kuvat ja C2-kooditukset auttaa asiaa. Suosittelen myös ihan mekanismien takia, mielenkiintoisia systeemejä ja ennenkaikkea toimiessaan tuo sikapossu sekä muut kaverinsa ovat hupaisia.
Tilasin sarjat lauantaina ja tänään tuli, Flying Pig: sta.

Koska ulkona on p..keli ja sukset ei oo vesihiihtosukset, niin myös leffoja on katteltu ja neulonuki oon possuilun välissä. Phirlandaisin toinen hiha on haukisessa :).
Phildarin ohjeista sen verran, että jos pelkää ranskaa, niin ei kannata hätäillä, kuten kuvasta näkyy, kaaviot on varsin kattavat ja niistä selviää vähän heikommallakin kielitaidolla. Kaaviot on myös piirretty jokaiselle koolle erikseen.. uskomatonta mun mielestä, etenkin kun ainoa muutos on kappaleen leveydessä ja se on lisätty reunoille, ei kuvioon.

Uudesta Knittystä silmille pomppi kahdet sukat; Queen of cups ja Clessidrat.

1 kommentti:

Suvi kirjoitti...

Mä tulostin lentävän possun sivuilta ilmaisen kylläkyllä-lampaan kokeeksi että jos on kiva niin voisi tilata ihan niitä "oikeitakin". Ihan hyvin tuo onnistui vaikka ei ollut edes kartongille printattu vaan tavalliselle paperille. Siinä se nyökyttelee kun sitä veivaa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...