lauantaina, lokakuuta 04, 2008

Keep it simple, stupid

kaapeli1

Oli liikaa palmikkoa, mutta iski laiskuus, enkä jaksanut purkaa kerroksia vaan purin sitten palmikon kohdalta silmukat kääntöön asti.

There were too many cables, but I'm too lazy to rip all the rows down to the 1st twist... so I ripped only cables..

kaapeli2

kaapeli3

Kauniisti rivi kerrallaan taas kerrokset entisen palmikon kohdalta kasaan.

Nice and simple, row after row knitted I the ex-cables back to the surface.

kaapeli4

Valmista, tasoittui aika hyvin tuohon pintaan. Harmaan kaulus ja hartia-osasto on nyt tässä vaiheessa. Vielä ainakin menee.. mutta jotenkin pelottavaa neuloa näin päin kun päästä pomppii ideoita jatkuvasti. Yritän pitää takin yksinkertaisena, ja torjun noita ylikaapelointeja jatkuvasti. Rajoittunutta :) Joutuu ehkä tekee toisenki takin, jotta saa ne ideat kulutettua.

Ready. Not bad after all. Even cables little strech the yarn the knitted surface looks ok. Here is the Harmaa's collar and yoke, part of it. This is little scary way to knit, so many ideas pop out from my head and I really have to hold myself not put all of them in this cardi. Try to keep it simple :) It looks like that I have to knit another one after this..

collar and yoke

Ja jotta ei menisi niin harmaaksi, niin lauantain pitsa.. oli hyvää :)

All the photos in this post are so gray, so this pizza-photo is not. It was good. :)

PA045074

BTW: Uusi Twist Collective ilmestyy 1.11. Vinkvink.

New Twist Collective will be published on 1st Nov. Just thought you might be interested..

2 kommenttia:

Pia Nore kirjoitti...

No nyt ainakin iski pizzahimo - ja taisi palmikkohimokin tarttua;-)

Anonyymi kirjoitti...

I think your fixing technique is flawless. I always change my mind as I knit something too.

I really cannot wait to see this sweater done.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...