tiistaina, syyskuuta 07, 2010

Testi?

14 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

toimii toimii ;-) Mutta mihin ajattelit käyttää tätä?

Sigrun kirjoitti...

Like this new look :-)

Sara H kirjoitti...

Toimii, mutta mitä siinä kohdekuvassa oikein tapahtuu :)

Eimi kirjoitti...

3D barcode

tikru kirjoitti...

Kattellaan :) Testataan nyt eka lähinnä sitä, kuinka moni osaa-tietää-keksii :)

Lintulai kirjoitti...

Mä luulen että saa. Oon nähny tommosen samanlaisen Helsingissä Hämeentien varressa, ja mun käsittääkseni sillä osoitetaan passeli alue.

Suvi kirjoitti...

Nyt on varmistettu että toimii galaxilla :)

Anonyymi kirjoitti...

Ehdottomasti ehkä saa. Toimii.

tricobsession kirjoitti...

it works very well ...

Carole from Paris France !

vattumato kirjoitti...

??? Ei kyllä hajuakaan tästä...

Markka kirjoitti...

Jee jee jeee! Mulla on kännykässä moinen ominaisuus enkä oo ikinä ennen tajunnu miten toimii :D
Oon ihan riemuissani.

tikru kirjoitti...

:)
mäki tajusin vasta joku aika sit.. ja noita koodeja voi tehdä itte verkossa, "qr-code" hakusanaks.. niillä on tehty kivoja esineträkkejäki.

Maarit kirjoitti...

Toimii toimii, mutta ei kyllä tullut selväksi saako vai ei ;)

Anonyymi kirjoitti...

Toimii!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...