lauantaina, lokakuuta 22, 2005

Kietaisuneule

Nyt se on sit tuolla kastumassa ja kuivamassa. Sain vihdoin pääteltyä langanpäät ja neulottua ne kiinnitysnarut yms. Lankana siis Kitten Mohair, tumman ruskea. Puikot 4 mm. Lankaa kului n. 270 g ja puseron koko on n. M.

Testailin neuletta päälleni ja muistin, että miks mulla ei oo kietaisuneuleita. Ne ei yksinkertaisesti sovi mulle.
Aa, men osaa pitää sellasta.
Bee ne vie viimesenki mallin mun kropasta. Yläkroppa näyttää laatikolle. Jihaa. Pitäs olla varmaan tiimalasimallia, mutku oon ööhmm.. lauta? eii.. lankku..tuota..parru paremminki. Puuttuu siis sitä vaadittavaa vyötärönkaarta. *huokaus*

Joten saattaa olla, kunhan vielä totuttelen ja mallailen, että tuosta kietsusta tulee ex-kietsu. Eli katkaisen etukappaleet ja teen siitä tavallisen neuletakin. Pidän kuitenkin mallista muuten, hihat on loistavan pitkät ja levenee vähän alaspäin, sekä kauluksesta tuli kiva, vaikka se olikin salaisuus jopa itselleni kunnes valmistui.

Huomasin muuten, etteivät explouderilla selaillessa kaikki noi mun linkkilistan nappulat näkystele. Teen asialle jotain, kunhan inspiroidun säätämään.

2 kommenttia:

Elina/ Mielitty kirjoitti...

Siitähän tuli oikein nätti! Raglanhihat on tosi jees. Mahdatkohan olla oikeassa tuon sopivuuden suhteen? Eikö kietsu sovi melkein kaikille kroppatyypeille?

tikru kirjoitti...

Kai se sopii kaikille muille :)
Nyt se on tuossa lattialla tasossa kuivaa ja mä testin sitä huomenissa uudemman kerran. Sitten laitan varmaan hautumaan ja sen näkee sit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...