sunnuntaina, tammikuuta 29, 2006

Viikonlopun toinen meemi

Uudelta blogikierrostuttavuudelta kaapattu

1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa sinun kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan osallistujan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta (eli siis ekana ehtinyt saa luvan vastata).


1. Punainen on lempivärini.
2. Omistan auton.
3. Minulla on kissa.
4. Seuraan Emmerdalea.
5. Kykenen juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa.
6. Sain töitä!
7. Conan O´Brien ärsyttää minua.
8. Olen aamu-uninen.
9. Rakastan suklaata ja salmiakkia.
10. Havukasvit ovat kauniita.
11. En osaa rullaluistella.
12. Näen kummallisia unia.
13. Vihreä on lempivärini.
14. Leivon usein pannukakkuja.

15. Olen laulanut karaokea.
16. Käytän julkisia liikennevälineitä.
17. En voi sietää verilettuja.
18. Pidän Kotiteollisuudesta.
19. Minulla on silmälasit.
20. Olen huulirasva-addikti
21. Minulla on koira/koiria.

22. Haluan superhyperjättisuuren perheen.
23. Rakastan lomakkeiden täyttämistä.
24. Osallistun neuleolympialaisiin 2006

Mä välttelen selkeesti töitten tekemistä.. säädän blogeja, himmailen eestakaste kotona, juon kahvia järjettömiä määriä. Ens työviikon suunnittelu nimittäin odottaa. Toisaalta äänestämässäki pitäs käydä ja phildarimitaatio on melkein kaunaloissa ni vois sitä jatkaa jaja..

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaapattu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...