tiistaina, toukokuuta 23, 2006

Kahvaideoita

Pyörittelin tuossa laukkujen kahvoja mielessäni ja samalla kynää paperilla. Ideana ois et laukku, oli se mikä tahansa omatekemä, ois pestävissä, joten tämä asettanee kahvoille (tai pesukoneelle) omat vaatimuksensa. Metallia, muoviakin vois testata, puutarhaletkua :), nahkaa..Pitää siis tuntua kädessä mukavalle, kestää ja olla käytännöllinen. Kahva pitää myös saada helposti irti pesun ajaksi. Tai no, ainahan sen irti saa, mut takasinkin yhtä helposti.

Mulla on kiva laukku oljesta, jossa on puiset kahvat. Oon mallaillu niistä versioita ja muutamat onkin jo synnytyksessä. Metalliset kahvat ois kans mielenkiintoiset tehdä, mut käyttömukavuus... Olkilaukun paprikat on muuten koristepaprikoita, jotka viime keväänä kuumaliimailin laukun kylkeen, koska ne sopi siihen paaaljon paremmin kuin violettipaljettikukka. Puhumattakaan mun muusta asustuksesta silloin.

Toivottavasti ennätän huomenna vannesahailemaan ja taivuttamaan putkea omia kokeiluja varten tuntien välissä. Intoa pursuaa taas..

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Minä olen hankkinut muovikaupasta kirkasta muoviletkua, se on ihan käyttökelpoista. Sen sisään voi pujottaa kaikkea kivaa.

Arteeni kirjoitti...

Ihana idea tehdä laukku kahvoja myöten itse!!

Ripsu kirjoitti...

Ihastelen täällä sun ideaas koristepaprikoiden liimaamisesta! Vitsi miten hieno keksintö ja toteutus! Miksei mulle tuu koskaan mitään noin hienoa mieleen?

eusu kirjoitti...

Noi kahva ideat on kivoja. Meiltäkin löytyy kotoota vannesaha, eipä ole aikaisemmin tullut mieleen moinen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...