maanantaina, syyskuuta 18, 2006

BB

Mä oon taas koukkuuntunut. Pelottavaa :)
Se uusi BB:lainen, Sorella oli pohtinut, olisiko taloon voinut tuoda sukkapuikot.
Jos mä olisin moiseen ohjelmaan eksyny, ni taatusti yks kassi ois ollu täynnä puikkoja ja lankoja. Hmm.. oiskohan 5 kiloa riittäny? Ku miettii kuin vähän noilla on mitää tekemistä... ni kyllä sitä useemman paidan pykäis kolmessa kuukaudessa. Ois muuten tarvinnu ihan hillittömästi lankaa kolmeks kuukaudeks. Toki sillä oletuksella, et kaikki neulebloggaajat ois äänestäny pysyy sisällä, ihan vaan sen takia, et näkee mitä neulomuksesta tulee.

Järkyttävän hyvää viihdettä ois se. 24/7 kattoa kun joku toinen neuloo. Ois ihan teini-idoli.

5 kommenttia:

Arteeni kirjoitti...

Mä olisin varmaan ottanut jotain seitinohutta lankaa ja hönkäyksen kapeat puikot ja olisin tikutellut jotain ihan järkyn hienoa pitsiä. Jotain sellaista että sitä ei kuluis kolmessa kuukaudessa kuin muutama gramma ;-)

amelie kirjoitti...

Muutaman kerran olen minäki eksyny tuon loistoviihteen pariin ja miettiny kans, että saiskohan sinne ottaa lankaa ja puikot. Vai onko sielä joku yläraja että kuinka paljon saa viedä tavaraa mukanaan.

Varmaan olisivat ne käsityövehkeet takavarikoineet, ku olisivat huomanneet, että yks vaan neuloo eikä aiheuta tylsistyessään yhtään draamaa.

Jatta kirjoitti...

Täällä kans yks koukkuuntunut! Oon kans miettiny tuota neulomista talossa, ompelihan Tiina ainakin jotain maskotteja siellä viime vuonna.
Ja nyt ne on hommannu sinne niille eläteiksi alpakoita, iihanaa..

Hasbu kirjoitti...

Mä olen kanssa koukussa. Ihmettelin juuri tänään, että miksi kenelläkään ei ole mitään käsityötä mukana, siinähän saisi ajan mukavasti kulumaan. Seitinohutta lankaa kilo ja ohkasen ohkaset puikot olisi ollut hyvä idea!

Anonyymi kirjoitti...

ja täällä kans koukussa, uutiset vähintään pitää lukea säännöllisesti... mä huomasin että niillä ei oo mitään harrastusvälineitä mukana nyt... että ei kai sitten puikkoja ja lankaakaan...

mutta ihan kuin Sia, pari kerää jotain hämähäkinseitinpaksuista lankaa ja ohuenohuet puikot, kyllä niistä ois (mulle ja muille neulojille) riittänyt viihdettä pitkäksi aikaa ;-)

Noidenhan pitää kai keritä alpakat,eiks niin?

Ens vuodeks vois ehdottaa tehtävää jossa niiden pitää neloa monta paria sukkia (ainakin parit kolmet kun niitä on niin monta) sen neljän päivän aikana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...