perjantaina, maaliskuuta 30, 2007

Ihanuuksia, löytöjä ja tekniikkatestejä

Cam tests

Koululle tuli uusi ihana digivideokamera; Canonin MD130, ja mä "joudun" opettelemaan sen käytön pohjamutia myöten. Villit tuuletukset on aiheutuneet myös uuden työkannettavan ilmaantumisesta pöydälleni. Toimiva, tehokas ja pätevä vehje. Että mä nautin siitä kun tekniikka toimii. Itsas mun luokkani on ihan järjettömän hyvin teknistetty (eh, olen himppa vaativa ja kun pitää tarpeeks meteliä ja on valmis kokeilujuttuihin niin saa mitä pyytää).

Tän postauksen kuvat on otettu videokameran still-toiminnolla enkä ole muokannut niistä muuta kuin kokoa vähän. Ero on aika selkeä tavan digipokkariinkin, mutta eipä tuota videokameraa olekaan valokuvaukseen tarkoitettu ja toisinpäin. Toisaalta näin webissä noistakin saa selvän.

Sain eilen synttärilahjuksen Portugalista asti. Lanka on ihan taivaallista, ei sitä voi neuloa, se pitää jättää vyyhdelle siliteltäväks. Merinovillaa, kattilavärjättynä (suora suomennos). Tuo väri on just mun silmää hivelevä ja noin pehmee ei voi olla. Kiitos :)Lapaset löysin työtuolini käsinojalta ja tajusin, et nehän on ihan Project Spectrumin väriset. Pitänee tekaista ne loppuun tässä ja nyt piakkoin. Lankana niissä on Llama, jota on oottamassa vaaleampana harmaana Urban Arania varten. Mä en vaan osaa päättää, teenkö takin 4 vai 5 puikoilla. Tiheys ei täsmää kuitenkaa..

Joku ennätti jo tuhoamaan suklaamunia..

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...