lauantaina, marraskuuta 03, 2007

Juttusia ja kymysys

Only Finnish today.

Campus Scarf edistyy hitaasti mutta varmasti. Lanett on kivaa neulottavaa ja malli on lähes aivoton, mutta ei ihan kuitenkaan.

Sain tilauksen neuletakista täti-ihmiselle. Väriksi punainen. Lanka ei saa kutittaa. Omistajan ruumiinrakenne on himppa erilainen ku mulla ja takki on menossa lahjaksi, joten en pääse testailee sitä.. Lanka on myös ongelma, mutta otin yhteyksiä eteläiseen Eurooppaan. En tiedä lahjan saajasta kovastikaan. En tyylistä enkä mistään. Aivot solmussa. Tosin solmun aukaisin päättämällä, et neulon tasan sellasen minkä haluan neuloa, ottaen huomioon tilaajan ajatukset.

Se kysymys:
PayPalin käyttäjät hohoii. Kun saa ehkä rahaa jostain PayPal-tililleen, niin miten helvatussa sen saa käyttöönsä, jotta sillä voi esmes maksaa ostoksia? Olen siis toki hyväksynyt maksut ja rahamäärä näkyy mun tilillä, mutta miten saan sen käyttöön? Pitääkö rahamäärä siirtää omalle pankkitililleen, vai voiko sen käyttää suorilta PayPal-tililtä?
(Ehei, mäkö muka tilaisin jostain lankaa tai puikkoja tai lehtiä ja maksaisin hankituilla ;), enpä.)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voit käyttää sen suoraan Paypal -tililtä. Mulla oli joskus jotain palautusropposia Paypalissa ja kun sitten seuraavaksi ostin jotain sillä samalla valuutalla, niin ensin Paypal nappasi ne "käteiset" pois tililtä ja velotti sitten erotuksen luottokortilta.

tikru kirjoitti...

Eli se tekee automaattisesti sen? Ei tarvia painaa mitään nappulaa :)
Ihan loistavaa jos toimiipi noin. Niin mä kuvittelinki et se tekis, mut ei ainakaa heti tehny ja siks olin jokseenkin pihalla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...