lauantaina, kesäkuuta 10, 2006

Malttamatonta

KIP meni multa sittenkin ohi sattuneista syistä. Neulon sisällä, sohvalla, ihan nonpuplic. Onneks varsin moni on julkitullut :).

Mun UFO-kasa lisääntyy. Fisupeitto on The UFO, koska siitä on vasta kalat neulottu, suurin ja mun kärsivällisyydelle venyttävin työ on osien yhteenliittäminen. Nyt oon kuitenkin neuloskellu väliaaltoa ja puolen metrin jälkeen se on aika tylsää.

Onlinen Summer -sukkalanka on ihanan oranssina houkutellu mua tuolla lankakorissa jo ostamisestaan asti. Nyt en voinu vastustaa kiusausta ja iskin kiinni. Ensin pohdin erilaisia pitsineuleita, mutta lanfan raidoitus ei musta ihan osu pitsiin, joten päädyin leveään resoriin. Ideana on et näistä tulee kesäsukat sandaaleihin. Vielä en oo päättäny tuleeko näistä varvassukat, joita joku mainas jossain blogissa tekeväsnä (pahoittelut, vinkkaa kommentteihin).

Mitä pitemmälle (4 cm) oon vartta saanu kasaan niin sitä ihqummalle nuo näyttää :). Aurinkosukat.

Ja niin tuskaisaa kuin palasten liittäminen toisiinsa onkin on virkatun kassin kukat nyt kassimaisessa muodossa, "enää" vuoritus ja kahvoihin kiinnitys.
Ompeluhommissa mua kiinnostais kamalasti tehdä ittelleni essumekko. Nimim. aina sotken keittiössä kun sotken siellä. Tai sitten sellaienn taskullinen kietaisuhame, jota vois housjenkin kanssa pidellä. Mä oon ihastellu noita löytökankaita ja pohtinu niille käyttötarkoituksia. Argh..nyt löydä sitäkään sivua mistä tutkailin noita juttuja. Mä muka otin sen kirjanmerkkeihin. Pyh. Meen syömään jätskiä.

Edit: Oli pakko vaihtaa kuva/kuvat, se edellinen oli kamalan värinen. Ja onhan noissa sukka jo Paaaaljon pidemmällä. Testaan samalla kahdella pyöröllä neulomista

3 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Lanka näyttää tosiaan kivan aurinkoiselta! Paljonko siinä on puuvillaa?

tikru kirjoitti...

45% puuvillaa
40% villaa
ja loput tekokuituja

Jatta kirjoitti...

Hei, jos viittit/jaksat niin raportoi tosta kahdella pyöröllä neulomisesta myöhemmin. (Magic loop ei mulla toimi ja sukkapuikoilla saan aikaiseksi ylirumat naimaraidat vaikka siirtelisin silmukoita jatkuvasti)

Toi lanka on niin kaunista!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...