lauantaina, syyskuuta 23, 2006

Irkkaamista

Eksyin #neulonta -kanavalle.
Jaa-a, pelottavaa miten helposti jää höpöttelee ja jumittuu tähän. Tooooosin oon mä välillä neulonuki, joten kaapelitakki on jo vyötäröllä menossa. Pohdin et teen malliin joitakin muutoksia mm. yläosan palmikot meniskin suoraan, eikä kääntys hartioita kohti. Hupun haluan myös.

Koko vähän arveluttaa, mahtuuko mun vyötärö tuon takin vyötäröön, mut sen näkee sit.

Ainiin, ehkä mun ois syytä ryhtyä lankanostolakkoon. Kerin vyyhdiltä eilen lankaa ja sain pikaisten laskujen mukaan aikaan 16 kerää. Enkä mä muka oo oikein ostanu mitää vähään aikaan. Eikäsiinäollueskaikkivyyhdit...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"Annoin pikkusormen, se veeeeeeiii koko käden, lähdin tulella leikkimään.." ;)

tikru kirjoitti...

ja tein sen salaa..
Mut en enää voi es salailla *virnistää*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...